Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




❤. thanks . ❤
Saturday 3 December 2011 | 00:55 | 0 comments
salam ,
x jawab dosa , kalau jawab sygg 

hye u all ! ape khabar ??
akuhh dh lme x update kn ??\
akuh malas lh nk update ! 
ank dara mne boley malas kn ??
hi ho !
ouke !
aku nk cerita kn tentang akuhh ngan friutheart !
time aku drjh 5 ! aku suka dia tauk ! dia x tau pong !
time aku drjh 6 hi ho !
still suka dia !
aku rapat gile baiii !
bile dia ade awek jek ! mesti dia btw akuhh !
hermmm, hanye mampu senyum jek !
haha ! bodoh2 jek aku ni kn !
dh akhir taon , toii
time bile aek ?? lupe lh pulak ! aku ade tulis kat wall dia biasa 2 jek ! 
dia nk marah ! hayoyo !
dia asyik2 tulis perkataan (ergh)
aku ingat lgy ! aku tulis lh !
--> kau ni x abis2 tulis perkataan (ergh )
dia tengking aku ! hermmm, nk nagis tauk aku bace ape dia tulis kat messages 
, sekali aku terlepas tulis yg aku suka kat dia  , adoiii ! org terlepas ckp , aku terlps tulis,
dalam berape ary ! aku x buka FACEBOOK,
dia tulis I LOVE YOU
 aku jdy org gile kejap , ouke ! aku x bals  pong ! sekali dia mntk relationship with nur amira
aku takut nk tekan ignore ...
coz aku takot dia pnye ex - gurl mrh ! akuh cuak !
and aku dh buad diaorg putus , aku serba salah lh pulak ! 
jodoh di tangan tuhan kn ?? 
so ? akuhh terima hakikat fruitheart ngan akuh ! betul x??
penat lh nk tulis agy ,
nnty aku tulis lgy ouke ,
thanks my fruitheart , 
and
thanks u all coz dh luangkn mase korg 4 read that ! muahahaha!

Older Post | Newer Post